Firma z doświadczeniem

Napisz wiadomość

30 lat doświadczenia

To działa i służy

po prostu.

lo.png

Firma powstała w 1991 roku. Od początku swojego istnienia zajmuje się sprzedażą wyrobów hutniczych, materiałów budowlanych oraz artykułów metalowych. W miarę upływu czasu firma rozpoczęła sprzedaż, a następnie produkcję blaszanych pokryć dachowych. W pierwszej fazie były to blachy trapezowe o różnych wysokościach, a następnie blachodachówka oraz poszczególne obróbki blacharskie.
 

Materiał wsadowy, który wykorzystujemy do profilowania blach, produkcji m.in. ArcelorMittal, Marcegaglia, U.S. Steel, Tata jest najwyższej jakości. Klienci znajdą w Przedsiębiorstwie WAT szeroką gamę materiałów i akcesoriów pokryciowych oraz elewacyjnych stosowanych w budownictwie jednorodzinnym (budynki mieszkalne, gospodarcze) i przemysłowym (supermarkety, obiekty wielkopowierzchniowe). Wszystkie sprzedawane przez nas towary dowozimy własnym transportem na miejsce wskazane przez klienta, dzięki czemu nasza oferta staje się kompleksowa i bardziej atrakcyjna.
Nieustanne zabieganie o poprawę jakości naszych wyrobów wiąże się z koniecznością modernizacji linii produkcyjnych w czym znacznie wsparły nas dotacje UE. Dzięki nim udało się nam wymienić istniejący park maszynowy oraz poszerzyć naszą ofertę o nowe wzory.

29 LAT DOŚWIADCZENIA

1991R.

Praca w firmie WAT

Szukasz pracy?

Może szukamy właśnie ciebie?

W firmie WAT wyznajemy zasadę, że pracownicy są największą wartością i najważniejszym kapitałem organizacji. To dzięki kompetencjom, zaangażowaniu i samodzielności pracowników rozwijamy się dynamicznie i osiągamy sukcesy na rynku.

Stawiamy na przyjazną i otwartą atmosferę pracy, w gronie specjalistów, którzy do swoich obowiązków podchodzą z pasją i zaangażowaniem. Działamy według procesów i procedur, które systematyzują i usprawniają naszą pracę, a także korzystamy ze sprawdzonych rozwiązań. Możemy również sami tworzyć oraz wdrażać swoje pomysły i rozwiązania w życie, a przez to mieć realny wpływ na funkcjonowanie organizacji. Wierzymy, że nie ma rzeczy niemożliwych, a takie podejście gwarantuje nam nieustanny rozwój i rozwija w nas kreatywne myślenie.

Kogo szukamy? Jakie są etapy rekrutacji? Znajdziesz u nas miejsce?

Wszystkiego dowiesz się przesuwając stronę w dół

What does it mean to be a Gyro Partner?


Being a Gyro Partner means that you will be added to our catalogue of brands, retailers and restaurants that appear on our app. Users will only be able to access your menus and items via the Gyro app. All branding will still be independently listed within the app, with your menu items listed at in-store prices. Additionally, you will be able to control your menu, select pick-up and delivery functionality as well as set your preferrred operating hours.




What are the added benefits of using the 'Powered by Gyro' solution?


Powered by Gyro offers your brand a bespoke digital platform to reach your customers in a new way. We create a fully independent application from the ground up, tailored to your business and its needs. Powered By Gyro allows you full control of your own white-labeled application, which we manage and maintain for you, with added functions and features that your business may specifically require.




What do I get with my POS?


You will receive an iPad POS loaded with our Gyro Vendor software. This will allow you to track your orders, control menu items and set your business to 'Offline' when things get too busy. We also supply you with a printer which links to your POS; printing out each order for hard-copy proof of receipt.




What am I charged as a Gyro Partner?


As a Gyro partner, we pride ourselves on offering you the most beneficial, market-competitive rates: Subscription: R600 fixed monthly fee as part of the Gyro Network. This fee includes: - Driver and Client Software - 24-hour maintenance and call-out service. iPad POS rental: R500 per pos Food orders: 5% commission on every basket ordered through the Gyro application. Delivery: 20% of the total delivery amount, with 100% of the tip going to the driver.




What is the pricing of the 'Powered by Gyro' solution?


In opting for the 'Powered By Gyro' business suite, we like to come in and do a full needs assessment of our clients. As a result, every solution is tailored to each client and so we avoid adopting a fixed pricing structure. Please feel free to get in touch with our team so we can get back to you and set up a consultation.




What do I do if I already offer my own delivery?


That's perfect! Allow us to integrate your existing drivers and bikes onto the Gyro Delivery Network. Choose to have your drivers only deliver for your restaurant or even deliver for other restaurants in their down time. Additionally, if your current delivery fleet isn't coping during those really busy times, you can choose to open up your restaurant to the rest of the Gyro Network, allowing for more delivery bikes to service any surplus orders.